|
Članarine i vrijednosti standarda u 2025. godini
Članarine i vrijednosti standarda u 2025. godini
|
Obavijest: Promjena broja računa Udruge za podmirivanje članarine
Zbog pripajanja Nove hrvatske banke Hrvatskoj poštanskoj banci članarine se od 03.06.2024. mogu uplaćivati i na novi IBAN: HR3323900011198019020 otvoren u Hrvatskoj poštanskoj banci.
Napominjemo da ukoliko uplate ne prolaze na stari IBAN Udruge HR9425030071111000240, da plaćanje usmjerite na novi IBAN HR3323900011198019020 kod Hrvatske poštanke banke.
Ako imate ugovoren trajni nalog u korist navedenog IBAN-a HR9425030071111000240, on će biti zatvoren i potrebno je u Vašoj poslovnoj banci otvoriti novi trajni nalog u korist novog broja računa Udruge HR3323900011198019020.
|
Obavijest članovima koji članarinu podmiruju putem trajnih naloga otvorenih u RBA - Raiffeisenbank Hrvatska
Obavijest članovima koji članarinu podmiruju putem trajnih naloga otvorenih u RBA - Raiffeisenbank Hrvatska.
Prema uputama Raiffeisenbank Hrvatska svi klijenti banke koji imaju otvoren trajni nalog za plaćanje članarine Udruzi, potrebno je da isti otkažu u prostorijama banke i ugovore novi sa izmjenjenim IBAN-om Udruge u HR3323900011198019020 otvoren U Hrvatskoj poštanskoj banci.
|
Obavijest: ukidanje usluge ugovornog terećenja (trajni nalog) za plaćanje članarina Diners Club karticom
Od 5.9.2024. Erste Card Club, Diners, ukida uslugu ugovornog terećenja po Diners Club kartici za plaćanje članarina. To znači da ce prestati ugovorni odnos između davatelja usluge (Posmrtna pripomoć) i Erste Card Cluba (Diners), a time tog datuma ukida uslugu ugovornog terećenja za korisnike kartica.
|
Obavijest: poslovnica Udruge u Osijeku, Vinkovačka 41 biti će zatvorena od 11. do 19.07.2024.
Obavijest: poslovnica Udruge u Osijeku, Vinkovačka 41 biti će zatvorena od 11. do 19.07.2024. zbog korištenja godišnjih odmora.
|
Obavijest o radnom vremenu Službe za organizaciju pogreba
Zbog Odluke Gradskih groblja da ne izdaju termine za organizaciju pogreba nedjeljom, Služba za organizaciju pogreba "Posmrtne pripomoći" neće raditi nedjeljom do daljnjega.
|
Obavijest o radnom vremenu Službe za organizaciju pogreba
Zbog Odluke Gradskih groblja o davanju termina za organizaciju pogreba radnim danima, radno vrijeme Službe za organizaciju pogreba na adresi Gajeva 28, Zagreb bit će kako slijedi:
- ponedjeljak - petak: 07.00 - 16.30 sati
- subota: 08.00 - 14.00 sati
- nedjelja: ne radi
Radno vrijeme Poslovnice u Sesvetama, Bjelovarska 15 bit će:
- ponedjeljak - petak: 08.00 - 16.00 sati
Promjena radnog vremena stupa na snagu 13. veljače 2021. godine.
|
Važna obavijest Službe za organizaciju pogreba
Od subote, 28.11.2020. godine na organizaciju pogreba može doći samo jedna osoba.
Isto tako u prostoru mogu u istom trenutku boraviti 22 osobe (8 zaposlenika + 14 osoba), znači maksimalno 6 osoba na organizaciji, te 5 osoba koje mogu čekati u prostoru s obzirom na hladne dane koji predstoje.
|
VAŽNA OBAVIJEST
Poštovani,
sukladno odluci Nacionalnog kriznog stožera koja stupa na snagu 26.10.2020. godine:
-Na pogrebima, posljednjim ispraćajima i polaganjima urni može biti prisutno najviše trideset osoba.
-Na organizaciji pogreba može prisustvovati samo 1 (jedna) osoba.
-U prostorijama Službe organizacije pogreba (Gajeva 28 i Bjelovarska 15) maksimalno četiri osobe mogu čekati red za organizaciju pogreba, razmještene na 2 metra jedna od druge.
-Na ulazu u ured Službe organizacije pogreba (Gajeva 28 i Bjelovarska 15) obavezno se mora staviti maska na lice, te dezinficirati ruke.
Molimo Vas da se pridržavate navedenih mjera.
|
Obavijest o ponovnom radu poslovnice
Od dana 27. travnja 2020. godine u poslovnici Gajeva 29 (prizemlje) moći će se naplaćivati članarina i upisivati novi članovi.
Od dana 04. svibnja 2020. godine u poslovnici u Sesvetama (Bjelovarska 15) moći će se organizirati pogrebi i naplaćivati članarina.
|