Udruga za solidarnu posmrtnu pripomoć

Udruga Posmrtna pripomoć neprofitna je i nestranačka udruga, koja kontinuirano djeluje od 1931. godine

Obavijesti članovima

Obavijest: Promjena broja računa Udruge za podmirivanje članarine

 

Datum objave: ponedjeljak 3 lipnja 2024

Objavio: Administrator

Zbog pripajanja Nove hrvatske banke Hrvatskoj poštanskoj banci članarine se od 03.06.2024. mogu uplaćivati i na novi IBAN: HR3323900011198019020 otvoren u Hrvatskoj poštanskoj banci. 
Napominjemo da ukoliko uplate ne prolaze na stari IBAN Udruge HR9425030071111000240, da plaćanje usmjerite na novi IBAN HR3323900011198019020 kod Hrvatske poštanke banke.
 
Ako imate ugovoren trajni nalog u korist navedenog IBAN-a HR9425030071111000240, on će biti zatvoren i potrebno je u Vašoj poslovnoj banci otvoriti novi trajni nalog u korist novog broja računa Udruge HR3323900011198019020.

Obavijest članovima koji članarinu podmiruju putem trajnih naloga otvorenih u RBA - Raiffeisenbank Hrvatska

 

Datum objave: ponedjeljak 3 lipnja 2024

Objavio: Administrator

 Obavijest članovima koji članarinu podmiruju putem trajnih naloga otvorenih u RBA - Raiffeisenbank Hrvatska.
 
Prema uputama Raiffeisenbank Hrvatska svi klijenti banke koji imaju otvoren trajni nalog za plaćanje članarine Udruzi, potrebno je da isti otkažu u prostorijama banke i ugovore novi sa izmjenjenim IBAN-om Udruge u HR3323900011198019020 otvoren U Hrvatskoj poštanskoj banci.

Obavijest: ukidanje usluge ugovornog terećenja (trajni nalog) za plaćanje članarina Diners Club karticom

 

Datum objave: srijeda 10 srpnja 2024

Objavio: Administrator

 Od 5.9.2024. Erste Card Club, Diners, ukida uslugu ugovornog terećenja po Diners Club kartici za plaćanje članarina. To znači da ce prestati ugovorni odnos između davatelja usluge (Posmrtna pripomoć) i Erste Card Cluba (Diners), a time tog datuma ukida uslugu ugovornog terećenja za korisnike kartica.

Obavijest: poslovnica Udruge u Osijeku, Vinkovačka 41 biti će zatvorena od 11. do 19.07.2024.

 

Datum objave: srijeda 10 srpnja 2024

Objavio: Administrator

 Obavijest: poslovnica Udruge u Osijeku, Vinkovačka 41 biti će zatvorena od 11. do 19.07.2024. zbog korištenja godišnjih odmora.

Obavijest o radnom vremenu Službe za organizaciju pogreba

 

Datum objave: petak 18 ožujka 2022

Objavio: Administrator

Zbog Odluke Gradskih groblja da ne izdaju termine za organizaciju pogreba nedjeljom, Služba za organizaciju pogreba "Posmrtne pripomoći" neće raditi nedjeljom do daljnjega.

Obavijest o radnom vremenu Službe za organizaciju pogreba

 

Datum objave: petak 12 veljače 2021

Objavio: Administrator

Zbog Odluke Gradskih groblja o davanju termina za organizaciju pogreba radnim danima, radno vrijeme Službe za organizaciju pogreba na adresi Gajeva 28, Zagreb bit će kako slijedi:
  • ponedjeljak - petak: 07.00 - 16.30 sati
  • subota: 08.00 - 14.00 sati
  • nedjelja: ne radi
Radno vrijeme Poslovnice u Sesvetama, Bjelovarska 15 bit će:
  • ponedjeljak - petak: 08.00 - 16.00 sati
Promjena radnog vremena stupa na snagu 13. veljače 2021. godine.

Važna obavijest Službe za organizaciju pogreba

 

Datum objave: petak 27 studenog 2020

Objavio: Administrator

Od subote, 28.11.2020. godine na organizaciju pogreba može doći samo jedna osoba.
Isto tako u prostoru mogu u istom trenutku boraviti 22 osobe (8 zaposlenika + 14 osoba), znači maksimalno 6 osoba na organizaciji, te 5 osoba  koje mogu čekati u prostoru s obzirom na hladne dane koji predstoje.

VAŽNA OBAVIJEST

 

Datum objave: četvrtak 26 studenog 2020

Objavio: Administrator

Poštovani,

sukladno odluci Nacionalnog kriznog stožera koja stupa na snagu 26.10.2020. godine:

-Na pogrebima, posljednjim ispraćajima i polaganjima urni može biti prisutno najviše trideset osoba.
-Na organizaciji pogreba može prisustvovati samo 1 (jedna) osoba.
-U prostorijama Službe organizacije pogreba (Gajeva 28 i Bjelovarska 15) maksimalno četiri osobe mogu čekati red za organizaciju pogreba, razmještene na 2 metra jedna od druge.
-Na ulazu u ured Službe organizacije pogreba (Gajeva 28 i Bjelovarska 15) obavezno se mora staviti maska na lice, te dezinficirati ruke.

Molimo Vas da se pridržavate navedenih mjera.

Obavijest o ponovnom radu poslovnice

 

Datum objave: nedjelja 26 travnja 2020

Objavio: Administrator

Od dana 27. travnja 2020. godine u poslovnici Gajeva 29 (prizemlje) moći će se naplaćivati članarina i upisivati novi članovi.

Od dana 04. svibnja 2020. godine u poslovnici u Sesvetama (Bjelovarska 15) moći će se organizirati pogrebi i naplaćivati članarina. 

COVID-19: Briga Posmrtne pripomoći o sigurnosti i zdravlju

 

Datum objave: nedjelja 22 ožujka 2020

Objavio: Administrator

 COVID-19: Briga Posmrtne pripomoći o sigurnosti i zdravlju

S obzirom na novonastalu situaciju s virusom COVID19 koji je prisutan u Hrvatskoj, naša Udruga prilagodila je svoje poslovanje, rad i aktivnosti u skladu s mjerama i preporukama Stožera za civilnu zaštitu Republike Hrvatske.

Kako bi našim djelatnicima, članovima i ostalim korisnicima usluga osigurali maksimalnu zdravstvenu zaštitu osigurali smo posebne uvjete rada kako bi i dalje pravovremeno, pouzdano i solidarno pomagali pojedincima i obiteljima u najtežim trenucima – u skladu s najvišim moralnim i etičkim vrijednostima.

S ciljem dodatne zaštite naših zaposlenika i Vas, naših članova i ostalih korisnika naših usluga, osigurali smo dezinfekcijska sredstva, zaštitne maske i rukavice, te smo na radna mjesta u Službi za organizaciju pogreba postavili posebne prozirne pregrade od pleksiglasa.

Bitne informacije za organizaciju pogreba:

•             Kod organizacije pogreba može biti prisutan samo jedan, maksimalno dva člana obitelji

•             Poželjno je radi zaštite i očuvanja vlastitog zdravlja da starije osobe ne dolaze na organizaciju pogreba, osim ako nije neophodno

•             Prema Odluci Stožera za civilnu zaštitu Republike Hrvatske posljednji ispraćaj održava se isključivo u krugu 5 osoba ( jedna od njih može biti predstavnik vjerske zajednice)

•             Obavijest o smrti (osmrtnica) ne smije sadržavati podatke o mjestu i vremenu održavanja pogreba, posljednjeg ispraćaja i polaganju urne

•             Obustavlja se organiziranje glazbenih usluga i usluga dostave cvijeća i svijeća

Rad poslovnica Udruge:

•             Služba za organizaciju pogreba u poslovnici u Gajevoj 28 radit će neometano od ponedjeljka do petka  07.00. - 16.00. h i subotom 08.00. - 14.00. h.

•             ZA ORGANIZACIJU POGREBA NAZOVITE 01/4557 211 ILI OD 0-24 SATA MOB. 091/4557 219.

•             Zbog štete uzrokovane potresom, poslovni prostor naše Udruge u Gajevoj 29 do daljnjeg neće raditi.

•             Prema preporuci Stožera za civilnu  zaštitu RH poslovnica u Sesvetama do daljnjeg neće raditi.

Za sve upite oko upisa novih članova i statusa članarina stojimo vam na raspolaganju telefonski (01/ 4556 122), putem e-maila ili facebooka.

Podsjećamo da se u našu Udrugu možete se učlaniti i putem online obrasca koji će vas voditi kroz sve korake od odabira pogrebnog standarda do prijave i informacija za uplatu prve rate i upisnine kako biste postali naš član.#ostajemdoma

Vjerujemo da je za sigurnost zajednice važno ostati ispravno i pravovremeno informiran kako bi se izbjeglo širenje dezinformacija i straha. Pozivamo vas da se informirate na službenim stranicama Vlade i nadležnih institucija.

Budite odgovorni u ponašanju, a mi vam želimo smirene dane uz nadu da će se ova situacija uskoro stabilizirati.

Vaša Posmrtna pripomoć

Pošaljite nam upit ...

Pošaljite nam poruku putem e-maila i povratno ćemo vas kontaktirati putem e-maila ili telefonski, od 07:00 - 15:00, od ponedjeljka do petka.

Za sva pitanja i dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju ...

Unesi zbroj: 5 + 4 =
Služba za organizaciju pogreba

Naši djelatnici stoje Vam na raspolaganju 24 sata dnevno

Služba za organizaciju pogreba osigurava ponudu svih standardnih i izvanstandardnih roba i usluga članovima Udruge na jednom mjestu, kako bi u kratkom vremenu mogli organizirati cjelokupni pogreb.