Udruga za solidarnu posmrtnu pripomoć

Udruga Posmrtna pripomoć neprofitna je i nestranačka udruga, koja kontinuirano djeluje od 1931. godine

Obavijesti članovima

Članarine i vrijednosti standarda u 2025. godini

 

Datum objave: četvrtak 2 siječnja 2025

Objavio: Administrator

 Članarine i vrijednosti standarda u 2025. godini

Obavijest: Promjena broja računa Udruge za podmirivanje članarine

 

Datum objave: ponedjeljak 3 lipnja 2024

Objavio: Administrator

Zbog pripajanja Nove hrvatske banke Hrvatskoj poštanskoj banci članarine se od 03.06.2024. mogu uplaćivati i na novi IBAN: HR3323900011198019020 otvoren u Hrvatskoj poštanskoj banci. 
Napominjemo da ukoliko uplate ne prolaze na stari IBAN Udruge HR9425030071111000240, da plaćanje usmjerite na novi IBAN HR3323900011198019020 kod Hrvatske poštanke banke.
 
Ako imate ugovoren trajni nalog u korist navedenog IBAN-a HR9425030071111000240, on će biti zatvoren i potrebno je u Vašoj poslovnoj banci otvoriti novi trajni nalog u korist novog broja računa Udruge HR3323900011198019020.

Obavijest članovima koji članarinu podmiruju putem trajnih naloga otvorenih u RBA - Raiffeisenbank Hrvatska

 

Datum objave: ponedjeljak 3 lipnja 2024

Objavio: Administrator

 Obavijest članovima koji članarinu podmiruju putem trajnih naloga otvorenih u RBA - Raiffeisenbank Hrvatska.
 
Prema uputama Raiffeisenbank Hrvatska svi klijenti banke koji imaju otvoren trajni nalog za plaćanje članarine Udruzi, potrebno je da isti otkažu u prostorijama banke i ugovore novi sa izmjenjenim IBAN-om Udruge u HR3323900011198019020 otvoren U Hrvatskoj poštanskoj banci.

Obavijest: ukidanje usluge ugovornog terećenja (trajni nalog) za plaćanje članarina Diners Club karticom

 

Datum objave: srijeda 10 srpnja 2024

Objavio: Administrator

 Od 5.9.2024. Erste Card Club, Diners, ukida uslugu ugovornog terećenja po Diners Club kartici za plaćanje članarina. To znači da ce prestati ugovorni odnos između davatelja usluge (Posmrtna pripomoć) i Erste Card Cluba (Diners), a time tog datuma ukida uslugu ugovornog terećenja za korisnike kartica.

Obavijest: poslovnica Udruge u Osijeku, Vinkovačka 41 biti će zatvorena od 11. do 19.07.2024.

 

Datum objave: srijeda 10 srpnja 2024

Objavio: Administrator

 Obavijest: poslovnica Udruge u Osijeku, Vinkovačka 41 biti će zatvorena od 11. do 19.07.2024. zbog korištenja godišnjih odmora.

Obavijest o radnom vremenu Službe za organizaciju pogreba

 

Datum objave: petak 18 ožujka 2022

Objavio: Administrator

Zbog Odluke Gradskih groblja da ne izdaju termine za organizaciju pogreba nedjeljom, Služba za organizaciju pogreba "Posmrtne pripomoći" neće raditi nedjeljom do daljnjega.

Obavijest o radnom vremenu Službe za organizaciju pogreba

 

Datum objave: petak 12 veljače 2021

Objavio: Administrator

Zbog Odluke Gradskih groblja o davanju termina za organizaciju pogreba radnim danima, radno vrijeme Službe za organizaciju pogreba na adresi Gajeva 28, Zagreb bit će kako slijedi:
  • ponedjeljak - petak: 07.00 - 16.30 sati
  • subota: 08.00 - 14.00 sati
  • nedjelja: ne radi
Radno vrijeme Poslovnice u Sesvetama, Bjelovarska 15 bit će:
  • ponedjeljak - petak: 08.00 - 16.00 sati
Promjena radnog vremena stupa na snagu 13. veljače 2021. godine.

Važna obavijest Službe za organizaciju pogreba

 

Datum objave: petak 27 studenog 2020

Objavio: Administrator

Od subote, 28.11.2020. godine na organizaciju pogreba može doći samo jedna osoba.
Isto tako u prostoru mogu u istom trenutku boraviti 22 osobe (8 zaposlenika + 14 osoba), znači maksimalno 6 osoba na organizaciji, te 5 osoba  koje mogu čekati u prostoru s obzirom na hladne dane koji predstoje.

VAŽNA OBAVIJEST

 

Datum objave: četvrtak 26 studenog 2020

Objavio: Administrator

Poštovani,

sukladno odluci Nacionalnog kriznog stožera koja stupa na snagu 26.10.2020. godine:

-Na pogrebima, posljednjim ispraćajima i polaganjima urni može biti prisutno najviše trideset osoba.
-Na organizaciji pogreba može prisustvovati samo 1 (jedna) osoba.
-U prostorijama Službe organizacije pogreba (Gajeva 28 i Bjelovarska 15) maksimalno četiri osobe mogu čekati red za organizaciju pogreba, razmještene na 2 metra jedna od druge.
-Na ulazu u ured Službe organizacije pogreba (Gajeva 28 i Bjelovarska 15) obavezno se mora staviti maska na lice, te dezinficirati ruke.

Molimo Vas da se pridržavate navedenih mjera.

Obavijest o ponovnom radu poslovnice

 

Datum objave: nedjelja 26 travnja 2020

Objavio: Administrator

Od dana 27. travnja 2020. godine u poslovnici Gajeva 29 (prizemlje) moći će se naplaćivati članarina i upisivati novi članovi.

Od dana 04. svibnja 2020. godine u poslovnici u Sesvetama (Bjelovarska 15) moći će se organizirati pogrebi i naplaćivati članarina. 

Pošaljite nam upit ...

Pošaljite nam poruku putem e-maila i povratno ćemo vas kontaktirati putem e-maila ili telefonski, od 07:00 - 15:00, od ponedjeljka do petka.

Za sva pitanja i dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju ...

Unesi zbroj: 9 + 7 =
Služba za organizaciju pogreba

Naši djelatnici stoje Vam na raspolaganju 24 sata dnevno

Služba za organizaciju pogreba osigurava ponudu svih standardnih i izvanstandardnih roba i usluga članovima Udruge na jednom mjestu, kako bi u kratkom vremenu mogli organizirati cjelokupni pogreb.